LadyGaddar Feyekum İki türlü de güzel, arada kalirsaniz soyadiniza göre uyumunu seçebilirsiniz Ama sare güzel isim
CizerBirAnne Feyekum ayy ben İpek Sare ismini çok beğeniyorum. Hatta kızımın adını önce İpek Sare koymayı düşünmüştüm. Bence ikisi beraber güzel.
ebru3457 Feyekum ay sare çok güzel isim bende kızımın adını defne sare koydum bazıları sare ismini duyunca sanki böyle nasıl diyim eski şey ismi gibi bakıyor ama ben anlamınıda söyleyişinide çok seviyorum bu arada 2 Side güzel bence
sareceymer Feyekum kızımın adida Sare.. yalnız İpek Sare ne uyumlu ne kulağa hoş geliyor baştan bilseydim İpek Sare koyardım 👍