muzun bebekliginde hep ana kucaginda kaldi gundüzleri ya da benim kucagimda cok az yer gördü çünkü doktorlar ilk 3 ay bir aliskanlik etmez dediler bende takmadim nasil uyudugugunu cok gazli bir bebek olunca zaten yataga birakamiyordum sonradan gazi bitti baktim uyku için bir seyler ariyor hep yatagina koyup yatirmaya calisti biraz inatlastik tabi ama hiç zorlamadim yani uykudan mefret etmesini cok aglamasini istemedim uyku suresini etkileyecegi için tabi ataklar diş sanciladi duzenimizi cok etkiledi onceden hep koyardim yaninda uzanir elini tutardim pişpislardi sonra memede uyudu biraz ayirmakta cok zorlandim tabi simdide cok ayri kaldi diyemiyorum emzirip gazini cikariyorum sonra yanina uzaniyorum bazen uyuyor bazende direniyor göğüslerime dokununca hemen sakinleyip uyuyor tabi bu beni cok zorluyor ozellikle disarda suan bunu kesmeye calisiyorum ama yarim yamalak bazen mecbur kalip aciyorum yine atak haftasinda oldugu için cok huysuz yapacak bir sey bulamiyorum