nurasya23 Kızlar bebeğimin kilosu çokmu fazla artık taşıyamıyorum belim sırtım ağrıyo 2 saatte bir emziriyorum yoksa kilosu normalmi banamı fazla geliyor sadece anne sütüyle besleniyor
Hul07 nurasya23 normal doğum kilosunun iki katına çıkması, 4. aydan sonra kilo kalmıyor pek diş çikarma emekleme dönemi yürüme derken gidiyor kilolar
alexab nurasya23 bebeğiniz kaç kilo doğdu önemli olan o. Şu an ki kilosu tek başına birşey ifade etmiyor
maygirl nurasya23 masallah 1.5 ay icn fazla tabi 4.5 kilo filan doğduysa anca normal diyeblirim.ama bikac ay snra duracak kilo alımı zaten.
mcansumh Sadece anne sütü olduğu sürece sorun etmiyorlar doktorlar kg benimkilerde tombikitr 3 kg doğup kg alır benimkiler
alexab nurasya23 normal kg. Zaten 4 kg sınırda doğmuş yapı olarakta iri bir bebek. 1,5 ayda 1,5 kg normal. Benim kızımda o kadar almış doğduğunda baktım şimdi.
Hul07 nurasya23 maşallah, sağlıkla büyüsün inşallah. Kilosu normal kaygılanmayın. Dediğim gibi bir kaç ay sonra kalmayacak benim bebeğimde o dönemler kilosu yerindeydi şimdi 4 5 aydır aynı kiloda
Sanaelpencedurmam Benim kızımda 4 kilo doğmuştu ilk aylar ayda 1.5 2 kilo aldığı oluyordu. Sonra yavaşlıyor kilo alımı
sencerareninannesi nurasya23 ilk 2 ay 1er kilo alması beklenir bebeklerin. Doktorlarada srun tabi. 4 kilo doğan bir bebeğin 1 buçuk aylıkken 6 olması gayet normal. Ki sadece anne sütüyle besliyosunuz. Her bebek kendine özeldir. Etrafınıza kulak asmayın çok fazla.
fundagb nurasya23 benimki 2790 doğdu Şuan 2 aylık 5770. Bende aynı dertten muzdaripim. Asla oturmak yatmak istemiyor sürekli kucakta gezmek istiyor. Çok yorucu oluyor topuklarım acıyor belim ağrıyor yürümekten😂 ama yine de canım oğlum 💙
Poly-ana nurasya23 Maşallah maşallah evet canım çok ama sadece anne sütü aldığı için şuan normal sanırım tam bilmiyorum doktorlar ne diyor
153s34 nurasya23 hiiic merak etmeyin. Hep bu sekilde kilo almayacak. 6 aydan sonra veya hareketleri artmaya basladiktan snra yavas yavas dusecek kilosu veya bu kdr hzli alamayacak yani. Caninizi sıkmayın 😉
Aslicamm nurasya23 4 kilo doğmuş o yüzden normal. Ben de sık sık emzirirdim ve ilk ay 1.5 kilodan fazla almıştı