Merhaba hanımlar. 8günlük bebeğim var. Dün gece uyurken terlemiş üzerini değiştirdim emerken yine terledi. Ateşini ölçtüm 37.5 civarındaydı bi ara 38.2 oldu şimdi yine 37.5 civarında. Ama huzursuz uyuyamıyor hiç. Sizde ateşi normal mi. Öneriniz var mı?