alparslan38 çorbası çok tatlı oluyor biz sevemedik küp küp kesip dondurucya attım sebze çorbası yaparken mercimek çorbası yaparken 1-2 tane atıyorum arada bebeğime ara öğüm için buharda haşlayıp pekmezle tahinle karıştırıp veriyorum ya da klasik tatlısını yapıyorum