Merhaba benim oğlumda 25 aylık. Şimdi çocuklar kıyaslanamaz tabi hepsinin gelişimi bireysel olarak farklılık gösterir ancak şu var kız çocuklar erkeklere göre daha erken konuşur, dil becerileri daha çok gelişir o yüzden kız çocuklarıyla erkek çocuklarının kıyaslanmasını pek önemsemiyorum. Benim oğlum ikili kelimeler konuşuyor bazen 3 lü kelimeler konuşuyor. Her gördüğü şeye bu ne deyip merak ediyor. Arabalara, motorlara, su borularına karşı çok ilgisi var.
Nesnelerden bahsederken renkleri hep anlatarak bahsettim. Renklerle etkinlikler yaptım. Sarı kırmızı yeşil mor, siyah gibi ana rekleri biliyor
Bol bol evde etkinlik yapmaya çalışıuorm. Kitap okuyorm sürekli. Evse oğlumla yalnız oldufum için sürekli konuşamıyorm. Müzik açıyorum konuşmadığım zamanlar. Sevdiği şarkılara bana eşlik etmeye başladı. Evcilik oynamaya başladı. Arabalarını artık benim de sürmemi, arkasından gelmemi istiyor.
Her komutımu alıyor ancak çok itiraz ediyor 😂
Her şeye banane ve sanane diyor 😂