lceLady Cipsdelisianne Şimdi siz böyle yazınca hahaha psikolojik olarak benimde bulandı bı ann insanın aklına hamilelik zamanları geliyor 😆 Hamilelik güzel şey ama bu ağrılar bulantılar hiç özlemiyorum 🥴
AyseSerraMoms Kaç haftaliksiniz ben belirli dönem prilam iciyodumm o bana baya iyi gelmişti onun sayesinde yiyip iciyordum bulantim gidiyor doktor onerisiyle tabiki almıştım doktorunuza sorabilirsiniz eğer hamileligin başlarinda iseniz verir diye düşünüyorum