Benim de 2,5 aylik ve şikayetleriniz aynı.Sma optipro denedik birşey değişmedi,ama comfirta geçtim yine birşey değişmedi,Bebelac Gold aldım yine değişen bir şey olmadı şimdi hipp organik combiyotik denedik bir haftadır kullanıyoruz ama şikayetleriniz daha çok arttı.Gaz damlaları da kullanıyoruz ama boş.Kafayi yiyecem