Diana2306 Rumeysa-M doktor metsil diye bir damla verdi 3 kere her seferde 5 damla kullanıyorum ben d vitamini aşısından sonra veriyorum o çok rahatsız etmişti
Sdyy Rumeysa-M Kakasını yapıyorsa sub simplex, kakada yapamıyorsa biogaia da birlikte kullanabilirsiniz
Arasege-aselece SULE_OMER sab simplexi kaç damla veriyorsunuz bebeğim 40 günlük ne kadar vermeliyim bilmiyorum
Rumeysa-M Fyzvrl evet benim hastane serüvenim çok uzun sürdü bebeğim olduktan sonra 20gğn kaldık gaz problemi vardı emdikten sonra gaz çıkartmıyor diye çocuk doktoru vizite geldiği zaman biogaida yazmıştı bugün bittiğini fark ettim malesef 🙄🤦♀️
Fyzvrl Sabis42 kendi kendine gazını çıkarabiliyor gaz sancımız çok azaldı elhamdulillah sabahları 5 damla verdiğimde o gün rahat oluyor bebeğim
Ertugrul123 Bız günde bı defa bıogaıa öğlen sabah akşam sab sımplex kullanıyoduk düzene gırmıstı ole baya cok gazlıydık
Rumeysa-M Ertugrul123 çok aşırı Bi gaz sıkıntımız yok ama sancı geldiği zaman çok rahatsız oluyo sadece sub simplex yeterli olur mu
Ertugrul123 Rumeysa-M ılk zamanlar yeterlı oluyor zaten bız kaka yapamıyoduk ondan vermıstı bıogaıa rahat kaka yapsın diye zeytınyaglı bı damla bence yeterlı olur tek basına
Ertugrul123 Rumeysa-M sab sımplex yeter bence canım baya uykusu bıle duzenı gırmıstu bızımkının 6 aylık sımdı 😁
SULE_OMER Arasege-aselece üzerinde yaziyo ama bn sizlandikca 3 4 damla veriyordm günlük 19 20 damla olması gerekiyo bn az az sık sık veriyrdm