Ysmndfne Kızlar günaydın bebeğim alerjik olduğu için aptamil pregomin syneo kullanıyor raporlu. Raporunun bitmesine nerdeyse 11 gün var Kullanıpta elinde fazla olan ,bana gönderebilecek olan var mı acaba
sema_068 eylulkuyatsil merhaba benimde ihtiyacım var bu ay rapor yenilecek. Yenileneceği ayda kalan güne göre veriyor devlet az oldu o sebeple. Hâlâ duruyor mu