Merhaba herkese 14 aylık kızım tam gece emzirmesini normalde kesmiştik ama şuanda 2 tane azı diş çıkarıyor ve sadece emmek istiyor 3 gündür sabaha kadar kesintisiz ağlıyor tabi eğer emzirmezsem bende uyandıkça emziriyorum artık komşuları uyandırıyor gece çünkü kendimi de geçtim artık gece beslenmesini kesmiştik tekrar başlamalı mıyım yoksa sabaha kadar ağlamasına izin mi vermeliyim siz olsanız napardınız?