ibildere yanlız olmadığını ve bu günlerin geçeceğini bil, vs ya Allah ya sabır zikirlerini çek sürekli bende syan seninle aynı durumdayım bebeğim yoğun bakımda yattı onhes gün, snra çıktık birkaç ay sonra tekrar yatış verdiler ben yanındaydım bu kez ama sabahalaea kadr uyumamasindan şikayet ettiğim çocuğumun sesi çıkmıyordu ağrıdan sancıdan şimdi bağıra bağıra ağlıyor uyumuyor sadece şükrediyorum artık varsinnuykusuz kalayım ama canı sağ olsun… İçini ferah tut geçecek , belki de 48 saat oldu uyumamak için yatağa girmeyeliii ama şükrüm oğlumun sesini duymak geçecek canım Allah büyük