Kızlar saat 3 olacak 3 dk uyumadım uyutmadı kızım her gece her gece böyle bıktım insan değil de robotmuşum gibi muamele görüyorum evladımdan resmen. 14 aylık 14 aydır ben uyku nedir unuttum sinirlerim aşırı bozuk her gün sinirleniyorum sürekli istisnasız zerre uyku alamıyorum çünkü gündüz uykusu tavşan uykusu gibi uyuduğu zamanlar iki eşimin parmağını inanın geçmez. Benim bebeğimin ne sorunu olabilir? Beyinsel bir problem mi var yoksa inanın korkuyorum artık o da insan sonuçta bebek de olsa uykuya illaki ihtiyaç duyacak çığlık çığlığa ağlıyor bir anda kalbim ağzımdan çıkacak gibi oluyor uykuda delirtecek beni resmen. Eşim denecek kişi ise davul çalsa uyanmaz