Kzlar benim oğlum tam bir yıl önce 3 yaş 2 aylıkken hiç kelimesi yoktu bir iki kelimesi vardı ama öyle ortaya gibiydi 1yil çocuk psikiyatrisi takipliydik ki artık kres önerdi ben otizmden çok korkmama rağmen doktor hep oyle olmadığını söyledi söylüyor evet oğlum her dediğimizi anlıyor komut var organlarını tanıyor bazılarınıb ismini de söylüyor kreşe 1yildir gidiyor 140 kelimesi var şuan ve 3lu basit cumleleri var anne baba gitti anne su ver gibi gibi 3 aydır da dil konuşma terapistine başlattım ama işte benim çocuğumun yüzde yüz dil dışında bir problemi yok diyemiyorum bir türlü çok inatçı onunla hiç bir yere gidemiyoruz gittiğim her yerde soryb çıkarıyor ne görse istiyor başkasınn oyuncağı yiyeceği gibi istediği olmayınca yarım saat ağlıyor o süreçte pedegog tabsiyesiyle 1aydr goz teması kurmadan krizlerini yönetiyorum ama hiçbir yere çıkamıyoruz eşim çikmayalm diyor ama işte bilmiyorum çok bunaldm dışarı çıkmak umrumda değil ama neden benim oğlum hala kendini kullanarak ifade edemiyor zamir olarak sadece ben benim var ekler yok uzun cümle yok şarkı yok hala bu anne olarak içim rahat değil çok üzülüyorum lütfen fikirlerinizi paylaşın 🥹🥹