Lohusa depresyonu mu bilmiyorum ama büyük boşluktayım gurbette yaşıyorum 2 yaşında çocuğum var ve 45 günlük bebeğim ilk defa 2 çocuğumla yalnız kaldım 2 gündür doğum yaptığım zaman annem yanımdaydı o bi süre durdu o gitti anneannem geldi yardıma çok büyük yardımları oldu 45 günün sonunda yalnız kaldım ama 2 gündür ben ikisine nasıl bakıcam yapabilir miyim ikisine yetebilir miyim diye düşünüyorum ve istemsizce 2 gündür gözlerim dolu dolu sabahlara kadar ağlıyorum yapamayacam diye annem ve anneannem gitmeleri çok büyük boşluk oluştu benle biliyorum ömür boyu benle kalamazlar ben büyütücem ama yapamayacam psikolojinden çıkamıyorum eşime sarılıp ağliyorum oda en büyük destekçim ve yardımcım ama olmuyor bu durumdan çıkamıyorum kafayı yicem lohusa depresyonu mu yaşıyorum sizlerle dertleşmek istiyorum biraz kızlar 2 yaşındaki çocuğum çok hiperaktif beni çok yoruyor yaş aralığı çok yakın istemiyordum aslında ama oğlumun doğması bize de süpriz oldu nasip kısmet