bu duruma diastasis recti deniliyor. 6 ay oldu doğum yapalı bütün doğum kilolarımı verdim hatta fazlasıyla ona rağmen hala hamile gibiyim. genel cerrahiye gittim açıklığa göre genelde 2 yılda düzeldiğini söyledi. bu arada ağırlık kaldırmak, mekik çekmek gibi hareketler daha kötü yapıyormuş.