nurellanzz
Sezaryen göbeği diye bişey yok aslında
Öyle olsa benim alıp başını giderdi
3 sezaryen oldum :)
Her doğum sonrası oluyor göbek. Normal olupta göbekli olanlarında gördüm.
İstisnalar hariç tabii. Bazısının bünye çok çabuk toparlar bazısında hiç göbek olmaz kız gibi çıkar hastaneden yapısal bir durum oda.
Biraz egzersiz yapsanız karın egzersizleri
Beyaz olan herşeyden uzak durun bı sure toparlanirsiniz