O kadar moralim bozukki anlatamam muhabbet kuşumuz vardı daha demin bangonun içinde ki bardağın içine girmiş boğulmuş içim sızladı ya son nefesini gördüm resmen cıkardıgımda ölmüştü ayağını hareket ettirdi YouTube’dan hemen kuş için ilkyarfım videolarına baktım ama başaramadım çok ağlıyorum ya çok seviyorduk oğlumun arkadaşıydı benim sarı kızımdı:((( kuş besliyorsanız dikkat edin arkadaşlar bardağın içinde su etrafta durmasın böyle bi huyu da yoktu iki gündür devamlı mutfak tarafında uçuyordu :(((((