Ballilokmam11 nurlyy öyle düşünmeyin insallah sikintisizca atlatır brbis bu sureci pek bir sorun olmadı ya
Gunesimm95 nurlyy yok ya daha değil daha çiş kaka olayını kavramış değil bence 2 yaştan sonra düşünüyorum onu acelem yok