17aylık oglum.. Zaten emmıyordu mama da kullanmıyorum. Gece beslenmesını 1yasında kestik. Gece uykusunda sadece su içer susayınca. Aksam da en son 20.00 gibi yer 9bucuk ta uyur. Sabah 9da kahvaltı.. Cok nadıren bazen gec uyuyacaksa muhallebı verırım gece 21.30gbi.. Sizde nasıl