sema2521 keske bi yolu olsa,bu durum bnm elimi kolumu bagliyor yilda 2 kez disarfa yemk yiyemiyorum.begendigim biseyi kndime alamiyorum,yeri glyo bisey cnm ckiyo alamiyorum.biz kv ile yasiyoruz ve bnm kv bogazina duskun herseyi esimden ister kocasina demz bna sunu al yiyelim diye.canim sunu cekti oglum alsaniz yerdik der,sinir bozucu bi durum bn borcumz artiyor diye cocuklarima bisey alamiyorum,onlarin istegi bitmiyor