Merhaba anneler.. kızım haftaya 9 aylık olacak. Normalde gece uyansa bile yatağına geri yatırırım uyuduktan sonra fakat 3 haftadır bizimle yatıyor. Yerine koyduğum gibi ağlıyor. Asıl söylemek istediğim kızım ağzından meme çıktığı gibi uyanıyor. Sürekli aynı pozisyonda durmaktan her yerim ağrıdı. Hem yatakta 3 kişi yatıyoruz hem de ağzından çıktığı gibi ağlıyor. Haliyle neredeyse hiç uyuyamıyoruz sürekli ağzından meme çıktığı için. Emzik emiyordu artık ona da kanmıyor istemiyor. Sizin de benim gibi olup çözüm bulmuşluğunuz var mı ?
En doğal hakkı tabi ki emerek uyumak ama hiç ağzından çıkmasın istiyor 😢😢