Merkezi sistemmiş ama hala açılmamış konutlardaki hemen hemen herkes şikayetçi bu durumdan, ve biz bunu bugün sözleşme yapıp evi temizledikten sonra öğrendik haftaya taşicaz inşallah evi bir sorun yaşarız da soğukta kalırız diye ödüm kopuyor şuan kış boyu🫤