Oyku123 Merhabalar anneler biz 5 gunluk olduk dun hafif bir sararma ile basladi alnında aksama dogru yuzune ve gozune yayildi hemen acile gittik 13 geldi sarilik degerimiz . Detayli bilgileri aldim ama tecrubeli gecirmis annelerdende bilgi almak isterim
Selvaelyennn Oyku123 bizde 1 haftalıkken olduk. 16 çıktı. Doktor iki gece yatış verdi fototerapi aldık. Sonra geçti şükür. Hiç merk etmeyin geçer giderrr. Bizde çok sıkıntı çektik. Şuan kırk beş günlüğüz şükür geçti gitti
Bhar Oyku123 bizimde o zamanlar 13 tü bide pek emmiyordu zaten 2 aylık olana kadar geçmedi ama doktor bi tedaviye gerek yok emzirmeye çalış sık sık demişti öyle yaptım 2 aydan sonra geçti anca
Diana2306 Oyku123 kızım 3 aylık bizimki 1 ayı geçmişti öyle geçti günde 15 dkk güneşe tutuyordum emdiriyordum sürekli kanında ve normal ölçdüklerinde 12 felandı gerek kalmadı yatışa kendiliğinden geçti sonra
Kahve_keyfi Oyku123 canım benim oğlumda bir gecede çok sarardı gözleri falan sağlık ocağı acil hastaneye götürüp gösterin dedi nenem götürmeyin getirin buraya dedi hacdan getirdiğimiz kınayla yıkadık ve 7 yılın sabunuyla yıkadık bebek biraz kendine geldi bunu 3 banyoda kullandık ve gecen bebeği kontrole götürdüğümde doktor sarılık yok dedi
Gizemabc Selvaelyennn gecmis olsun. Sariligi yasamayan yok sanirim. Benim bebegim de 44 gunluk. Ayni zamanlarda dogurmusuz💞
CansuBsrr Oyku123 Benim oğlumda geçirdi bol bol emzirdim ve meme+Mama ilerledik bizimki 17diydi 1 gece ışıkta yattık saat başı beslendi sonra 8e düşmüştü değerimiz
Fyzvrl Oyku123 inşallah yükselmeden geçer benm bebeğimde uzamış sarılık oldu 20 ye kadar yükseldi hastanede yattık sana tavsiyem hergün yarım çaybardağı üzüm pekmezini sen iç sütünden bebeğine geçsin benm bebeğimin sarılığı bu şekilde geçti ve saat başı emzir mutlaka
Mira35- Oyku123 benim kızımında 13 tü pek emmiyordu öğrendikten sonra devamlı emzirdim 4 gün sonra kontrole gittik doktor geçmiş tekrar teste gerek yok dedi sık sık emzirin gece gündüz 👍
Oznurckose1 Oyku123 korkma cnm bizim düşmüş değerimiz 13 ile 14, 18 ile hastaneye yatıp ışık tedavisi gördük bnm eşimle kan uyuşmazlığım var oyüzden zor geçecek ama 36 günlüğüz daha da beyazladık sadece emiyor sadece anne sütü alıyoruz o da geciktiriyormuş.
Kusannesi Oyku123 benim oğlımunda 9 sarılık değeri bizde 11 günlüğüz, saat başı emziriyorum 1 buçul saat bile geçirmiyorum doktorumda en iyi anne sütü iyileştiri dedi. Gece yattıg odada beyaz ışık açık olsun
Yamaninkoo Bizim de sarılığımız vardı 20 ye kadar yükseldi yatış yaptık 4 5 gün benim oğlum beni emmedi doğdu düzgün hastanede göğüs ucu silikonu aldım emmeye başladıkça toparladı çok şükür bol bol emzirin