Obsesifkompulsifbozukluluk Bezi getirdi umursamadım bilerek gitmiş babasına taktırmış 😣 3 yaşına girecek beze yapmasa tutuyor kabız oluyo
arelinannesi1 Obsesifkompulsifbozukluluk kuzum peki ayakta mı yapıyor kakasını 2 günde 1 yapıyor benim oğlan da ayakta şekilde klozetine yapıyor, 1haftadır bez takmıyoruz öğrendı sayılır artık
Anne25 Obsesifkompulsifbozukluluk 3.5 yaşında benim de oğlum öyle anaokulana gidene kadar görülürmüş bu durum
_Asilin_Annesi_ Obsesifkompulsifbozukluluk bizde o zamanlar uzun bir süre çiş tuvalete kaka beze olarak devam ettik 😁 ilk altına yaptı ve görünce kendini kirli bir şekilde korktu bunlar ne diye sonra hep tuttu 4 5 gün yapmıyordu bez bağlasam bile ter içinde kalıyordu yavruu. Sonra birkaç kez minik minik yaptı yapabildiğini görünce zamanla alıştı ama bu durum belki 6 ay sürdü
Obsesifkompulsifbozukluluk arelinannesi1 evet ayakta yapıyor odasına gidip 😂 2 aydır böyle çiş tuvalete kaka beze gergin 1 kere yapıyo bazen 2
arelinannesi1 Obsesifkompulsifbozukluluk bizim ki işte ayakta klozete yapıyor çok şükür çözdük biz ya 😂😂darısı size inşallah
Obsesifkompulsifbozukluluk Anne25 abooo olmaz ki böyle nereye kadar gidicek acaba hiç takmazsam ağlasa bile öyle deniyim