Tecrübeli annelerim, ben çocuğuma tuvalet iletişimi kursun diye 1 taşından beri ara ara tuvalete oturtturuyodum. Çiş, kaka oraya yapılıyor biliyor arada yapıyorda hatta arada çiş diye tuvalete götürüyor beni, bazen yapıyo bazen orda bişeylerle ilgileniyo yapmıyor ama biliyor yani yapıldığını. Alıştırmaya başlasam anlar mı acaba merak ediyorum. Kaka diyemiyor ama oraya yapıldığını onunda biliyor. Nasıl bi yol izlemem lazım nasıl alıştırılıyor bunlar yeterli mi sizce alıştırmaya başlamak için ? Yardım edermisiniz?