ozipek benim kızım da 4 yaşında. İnanın neredeyse 1 ay aynı süreci bende yaşadım. Birde kreşe gidiyor. Normaldede bağışıklığı çok düşüktür zaten. Aynı şeyleri yaşadık birebir. Antibiyotiğe gerek kalmadan atlattık çok şükür ama şu aralar yine yavaş yavaş başladı sanki. Salgın maalesef mahvetti herkesi. Bizde burun spreyi, calpol, iburamin zero dönüşümlü olarak kullanarak atlattık