Merhaba kızlar koreaco ürünleri kullanıyor musunuz ben temmuz ayından beri kullanıyorum iki hafta öncesine kadar yuzumde hiçbir şey yoktu şuan sivilce tarlası gibi bazı ürünler kullanılınca yüzde kusma yapar kiri kusarmıs içteki doğru mu acaba satıcıya yazdım neden olur diye urunleriımız komodojenik değildir sivilce oluşturmaz diye yazmış sizde de böyle bişey oldu mu yazar mısınız