Kızlar 2 yaşındaki oğlumun 3-4 gündür ağrılı ishali, ateşi ve kusması var. 2. Gün goturduk acile. Acile götürdük çünkü akşamdı poliklinik yoktu ve ateşi de yüksek olduğu için hemen götürdük. Acil doktoru 3 ilaç yazdı üçüde ishal içinmiş bunu eczanede fark ettik. Neyse yazdıklarının içinden biri ilaç değil takviye edici gıda olarak geçiyor. Özel bir ilaç ve 380 TL ödedik sadece o ilaç için. Eve geldik bakıyorum ateş ve kusma için ilaç yazmamış. Evdeki ateş düşürücüyu verdim. Sabaha karşı tekrar ateşi çok yükselince tekrar gittik ve bize dediği şey “ aaa ben size ateş için ilaç yazmamış mıyım unutmuşum ” dedi. Ateşi çok yüksek diye hemen bir iğne yapıldı sonra kendine geldi oğlum. Yani sizce bu olay normal mi ? Takviye edici ilaç yazıyor, ilk gititigimizde ateşi var dememe rağmen ateşini olcmediler , özel ilaç yazdı vs. Sizce bu normal mi prosedür böyle mi yani ? Bu arada verdiği ilaçlari 4 gündür kullanıyorum hiç ilerleme yok halen ishal ve karın ağrısı var. Yarın sabah polikliniğe gidicez 🙁