Merhabalar bebeğim 49 günlük oldu ama hala geceleri ben uyandırıyorum 3-3.5 saate çok nadir de kendisi daha erken uyanıyor sizce uyandırmaya devam etmeli miyim yoksa onun uyanmasını mi beklemeliyim sizler nasıl yapiyosunuz? Ben kaldirdigim zaman o kadar çok emmiyor kendisi uyandığında uzun süre memede kalıyor sadece anne sütü ile besleniyor bu arada