Merhaba bizim kedimizde aynı gündüz uykularında özellikle çok miyavlıyor yanıma çağırıyorum genelde seviyorum biraz ilgilendiğim zaman susuyor yoksa uyanıyor hemen kızımda ama geri dalıyor hemen allahtan ya da uyuduğu odanın kapısını kapatmakta buluyorum çözümü ses gelmesin diye gecede aynı ama gece kızım pek duymuyor bir zaman sonra susuyor zaten çünkü ne kadar uğraşırsam kaçıyor benden daha çok miyavlıyor kendi haline bıraktım artık doğduğundan beri böyle çünkü alıştı artık kızımda😅🤍