denizaras14 Kızlar selam. 6. Ayında tadımlara başladık. 7 ay olmamıza az kaldı. Anne sütü ile besleniyor. Kaç öğün ek gıda almalı ?
bademiko 7 ay 5 günlüğüz Sabah anne sütü uyku sonrası kahvaltı birkaç kere anne sütü alıyor tabi gün içinde yine istediği zaman ve yemeklerden sonra teklif ediyorum mutlaka Uyku sonrası öğleden sonra 3-4 gibi yemek (çorba,püre,kuzu etli veya ilik sulu yemek her yemeğin yanına yoğurt mutlaka) -kuzu etine kemik iliği suyuna 7.ay dolmasıyla başladım- Akşamda kaşık mama sonra anne sütü gece uykusuna yatış