maygirl buseee06 5 gun sonra 5.aya girecek 6dan gun almaya baslayacak zaten 5 ay 1 gun 5 ay 2 gun diye yazacak ya icinde oldgu ay ilk rakam dieride aldigi gun sayisi dier aydan bu mantikla dusunun.
kibritci_kiz buseee06 5. Ayını dolduruyor bu yüzden 5 aylık oldu deniyor zaten. 6. Aya girmiş oluyor yani. Doğumdan sonra 1 ayı doldurunca 1 aylık olmuş oluyor 2. Ayına girmiş oluyor ya o mantıkla düşün
Derya0655 buseee06 evet yani 4 bitiyor. 5 e girecek gün almaya başlayacak 5+3 günlükken 5 aylık diyeceksiniz ☺️
kibritci_kiz Derya0655 4 bitmiyor 4 bitmiş zaten bebek 4 ay 25 günlük 🤐 5. Ayını doldurup 5 aylık olmuş olacak ve 6. Ayına girmiş olucak
kibritci_kiz Derya0655 5+3 günlükken 5 aylık diyeceksiniz ☺️ Şu kısım doğru ama 👍🏻 diğer kısımları anlatımda yanlışlık var sanırım yoksa aynı sonuca varıyoruz 🤭
buseee06 Salyası akıyor 2 aydır sürekli ellerını ısırıyor emzıgınj ısırıyor yüzümüzü ısırmaya çalışıyor galiba diş gelecek
Derya0655 kibritci_kiz yani şimdi şöyle 5+15 günlükken 5,5 aylık deriz daha 6 olmamıştır. O anlamda diyorum 4 dü dolduruyor. 5.aydan gün almaya başlıyor. Yanlış mı 😂
kibritci_kiz Derya0655 yanlış gibi değil mi sanki sayısalcıyım bu konuda iddialıyım o yüzden beni yanlış anlamayın lütfen 🤭 hani bebek doğuyor ya doğar doğmaz 1 aylık değil 1. Ayını doldurunca 1 aylık oldu diyoruz ya. 1. Ayını doldurunca 2. Ayına girmiş oluyor. 1+25 oluyor işte 2 aylık olmasına 5 gün kaldı diyoruz gibi. Bu bebişte 4+25 yani 5 aylık olmasına 5 gün kalmış.6. Ayına girecek
Merdumgirize buseee06 aslında kendiniz de yazmışsınız 4ay+25gün yani 5. Ayını bitirmiş olacak. 5 aylık oluyor 6. Ayını yaşayacak. yaş söylenirken biten yaş söylenir, yaşanmakta olan yıl değil. 😊
suheyla92 buseee06 doldurdugu ay söylenir nasıl ki bebek 1 aylik dedigimizde birinci ayi doldurmuş bitirmis oluyor 5 gun sonra bebeginiz besinci ayi bitirip altıdan gun alacak. 5 aylik diyeceksiniz.
Zlm buseee06 evet oturuyo olması lazım ama destekli de otursa sorun değil mama sandalyesinde oturtursunuz