nevrq Merhaba kızlar oğlum 2 gündür ateş burun akıntısı var ateş bitti ama burundan nefes alamıyor illiadi sprey kullandım herhalde 3 4 defa fazlaymış bu kadar kullanmak bu Arada oğlum 5 aylık olacak güzel nefes alması için doğal çözümler var mı
Milkmama nevrq benim kızımda bugün nezle oldu ve ateşi de var ayrıca emerken burnundan nefes alamıyor sadece burun aspiratörü kullanıyorum 20 aylık kızım
lilanasi nevrq ben serum fizyolojik sıkıp aspiratör ile çekiyorum ama kızım 5 aylıkken yapiyormuydum hatırlamıyorum
nevrq Elifffko Valla bizim doktor buharı bide hava nemlendiricisini önermedi niye bilmiyorum sürekli çekiyorum ama çektikçe doluyor sanki
nevrq Elifffko zaten ben hava nemlendiricisini kullanmadan önce hiçbirşeyi yoktu onu aldım hastalandı ondan önce mesela klimayı açıyorduk bir kova su içeri koyuyordum birşey olmadı anlam veremedim