Selam kızlar tam tamına 15 aylık erkek bebeğim var ve çok zorlanıyorum sürekli bağırıyor çığlıklar ağlama krizleri ve bana olan düşkünlüğü yüzünden artık afedersiniz lavaboya bile gidemez oldum. Bu ne zaman geçecek? Artık sesi beni öyle yoruyor ki açıkçası tahammül dahi edemiyorum. Yaşıtları sakin uslu uslu oynuyor benimki bana yapışıyor ağlıyor çığırıyor çaresiz kalıyorum bende sesimi yükseltiyorum ama böyle biri değilim mutlu olsun istiyorum ama hep memnuniyetsiz… deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim yanlış yaptığım bir şey mi var