lagertha24 5,5 aylık gece 2-3 saate bir uyanıp ağzıyla aranıyor emzirmeden geri uyumuyor. Normal mi yaşayan var mı? Çok yoruldum artık
bnet lagertha24 emzik almıyor mu? Benim bebeğim de 5aylık biz de öyle uyanıyoruz her gece bazen emzik işe yarıyor bazen ama 😅
beyazzkuguu lagertha24 bizde de aynı. İlk aylarda böyle değildi kesintisiz uyurdu ama artık sık sık uyanıyor
bebisilay lagertha24 biz de beş ay on günüz aynı durumlar. Önceden emzirmek icin ben uyandırırdım şimdi cok zor dalıyor huy değiştirdi sanki 5. Ayda bi atak vae mı ben mi bilmiyorum acaba
lagertha24 beyazzkuguu evet böyle değildi özellikle 2,5-3,5 ay civarı uyanmazdı saatlerce 4-5 saatte bir ben isteyerek uyurken emzirirdim. Ben de sütüm mü yetmiyor sütle ilgili bir şey mi diye düşünmeye başlamıştım
lagertha24 bebisilay yaşadıklarımı anlatmışsınız ben de uykusunda emzirirdim. yalnız olmadığımıza göre demek ki normal böyle yapması
keremsmom78 8,5 aylık hala 2,5 3 saatte emziriyorum diş çıkacağı zaman saat başı bile kalkıyor. Dişleri kaşınıyor ve rahatlama amacıyla emmek istiyor. Bu durum böyle devam edecek