Kızlar bebeğim meme reddi yapmıştı 2 aylıgız mama iciyor sütüm de hep az ve tek memeydi başından beri doymuyor du arttırmak için herşeyi yaptım ama yok emmeyi de bıraktı zaten bugün eşime gelirken eczaneden Silikon uç al dedim son çare artık ve tuttu biraz emdi ama sutum çok cok az nasıl arttıtabilirim tekrar denemek istiyorum az da olsa gun içinde anne sütü de alsın istiyorum.. Birde wee baby in markası tam yapışmıyor sanki? İlk defa kullanıyorum