Ay kızlar adetim gecikti süphem yoktu korunuyoduk ama bu markadan gebelık testi aldım pozitif cıktı ben agla agla feryat figan gittm baska ecz den bi tane daha erken gebelık kesti aldm oda pozitif cıktı sonra gittm kan verdm kanda negatif simdi size anlatıyorum bi fikir verin nolur akşamına int ten baktık yorumlara iki testte artımed marka ve böyle pozitif cıkıp hamıle olmayan bi 10 tane yorum gördüm gece gittm eczden iki farklı test aldm ikisi negatif yetmedi iki gün sora bi test daha aldm oda negatif ama ben hala da adet olmadım bence hamilelik yok şöyle söyliym 21 eylül son adet tarihi 6 ekim en son ilişki sonra 2 hafta hic bişey yaşamadık testin tarihide 22 ekim diyorumki hamile olsam en son 6 sında ilişki oldu ya illaki iki haftada döllenmiş olup en azından kanda cıkardı öyle değilmi