ChatGPTanne_ bence cocuk doktoruna goturseniz cok daha iyi olur.cunku cok farkli salginlar var.rsv,influenza vs.. en azindan doktorunuz ona gore ilac recete eder.burun icin de nebulazator verebilir.icine serum fizyolojik koyarak nebulazator ile hava verebilir belki.cnku baya dolu diyorsunuz.benim bebegim alerjik bebek.surekli geniz akintisi oluyor.doktorumuz nebul veriyor.nebulazatore koyuyorum.rahatliyor.sumukleri akiyor.belki size de doktorunuz onerebilir 🙏burnunun acik olmasi lazim cnku 🥺coook gecmis olsun bebeginize ❤️