mommy24 Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 aylık 1 haftadır sürekli meme de uyumak istiyor memeyi bıraktığı anda ortalığı kaldırıyor memeye alınca susup uyuyor emziği veriyorum yine ağlıyor ben napıcam ya
himeros mommy24 merhaba. Bencede son 4 gündür aynı durum söz konusu. Oğlum 4 ay 10 günlük tam. Gece o,ellikle memede çok kalmak istiyor. Ki emmiyorda. Sadece ağzında tutuyor memeyi. Çekme ve yutkunamıyorum dahi yapmıyor. Memeyi ağzına alır almaz uyuyor. Yatağına koyduğumda da yarım saate 1 saate geri uyanıyor. Yıpratıcı bir süreç. A
zahidectngdc Merhaba, bizde 4 aylığız aynı durum bizde de var. Gece uykusunda çığlık çıplığa uyanıyor ve sadece meme ile uykuya dalıyor. Gece saat başı kalkıyor ve ben artık hem emzirmekten hemde uykusuzluktan aşırı yoruldum. Geçiyor diyorlar bekliyorum. 5. Ayda rahatlıyormuş
zahidectngdc Evet maalesef hepimiz aynı durumdayız galiba, en azından sürecin normal olduğunu ve yalnız olmadığımı bilmek beni rahatlattı ✌️ 5 aylık olunca geçiyor diyor herkes, bizde 4 ay 12 günlük olduk geriye çok bişey kalmadı diyip sabırla bekliyorum 😍