20 Nisan 2024 de sezeryan doğum yaptım çok şükür güzel geçti ameliyatta çok rahatlattılar beni hep destek oldular doktor ve hemşireler oda olarak 2 kişilik odaydı tektim ama ben çıkıcağım gün biri gelmişti ben hafta sonuna denk geldiğim için sakin ve temizdi oda hastane olarak birde önüne geleni almadıkları için bebek doğdunda o daha da iyi bebek açısından ben gayet memnun kalmıştım ama annem eşim kalmadı çünkü sınırlı süre vb diye :)