elifozkan genel olarak bebekler sıcak sevmez ev dereceniz yüksek veya çok kat kat giydiriyorsanız bunalırlar ..
İdeal ısı24 dereceymiş gerçekten..
Biz bebek 40 lı bile değil diye örttük sürekli ağlardı uyumazdı Allahım sonra oda ısısını düşürdük üstünü açtık çocuk uyumuştu ( aralık ayında doğum yaptım soğuk diye ) ..
Aklınızda olsun ..
Siz ne giyiniyorsanız evinizde de bir fazlasını bebeğinize giydirin