ayse17 bebegim masallah cok sukur memeyi iyi kavriyor dogum yaptigim hastanenin emzirme ebesi ve hemsiresi vardi onlardan destek aldim, gogus ucum cikmis degil diye ilk gun nobete kalan hemsire siringa ile vakum yaptigi icin yara yapti gogusumu simdi de iyilesmedi bir turlu sagim yaparken de cok basinc uyguladigi icin makine. Emzirmekle artar mi helva falan da yiyorum ama su an hic sagip bakmadim ebe 30 cc cikiyorss yeter falan demisti ama yara olunca makine kanatiyor deneyemedim. Mamayi da doktorumuz kullanalim 1 hafta dedigi icin emzirme sonrasi kasik biberonla 30 cc koyuyorum ne kadar icebilirse iciyor genelde bitirmiyor. Ama sutumu srttirmak icin neler yapabilirim bilmiyorum