helinsila serendipity16 iyi o zmn canım sağlıkla büyüsün bebeklerimiz sadece mamaya yönelme biraz ek gıda da vermeye çalış tattir en azından her şeyi ki biraz büyüdüğü zaman yer seçmez sende rahat edersin inşallah gerçi daha küçük tü galiba bebisimizz
serendipity16 helinsila 6. Ayına girince ek gıdaya başlıcam daha tam oturamıyor erkenden ek gıdaya başlamak istemiyor mama da zararlı değil sonuçta gittiği yere kadar içsin
helinsila serendipity16 tabiki zararlı değil bence 5.5 aylıkken tadimlara başlanmalı yine siz bilirsiniz