leylannpembemontu
Millete kulak asarsanız üzülen siz olursunuz. Şu aya kadar vakti var diyin kapatın çenelerini
Benim bebeğim 7,5 aylıkken kendi kendine yerde desteksiz oturdu
Oturunca devriliyodu hep ve asla oturmak istemiyodu. Sürekli kendini atıyodu ve yatar hale geliyodu.
Şimdi 8 ayın içinde ve kalktığı yerden kendi kendine kalkma, bi yere tutunup ayağa kalkma, destekli yürüme gibi şeyler yapıyo
Bi anda büyüdü resmen çocuk🤭