EliS_ ilk kızım 6 yaşında o doğunca taktirmistim o şekil 5 yıl korundum geçen yıl tekrar çocuk düşündük gidip çıkarttım o ay hemen hamile kaldım smdi 2 kızım 4 aylık tekrar taktırdım 20 gün falan oldu buda ben spirale güveniyorum yaa en azından ek korunma vs gerekmiyor