ardenbaby55 3,5 aylık olana kadar ya kucağımda yüz üstü yattı ya da yanımda kokumu alarak uyudu. Gece gündüz böyleydi sonra düzeldi. Yani şu an dünyaya geldiğinin farkında bile değil sizin kokunuzu kalp ritminizi duydukça rahatlıyordur. Alışır diye bir şey yok hiç korkmayın ve bu günlerin bol bol tadını çıkarın, ileride istesenizde gelmiyorlar kucağa