8-9 ay anneleri hala burda mı😅 ben bir sey sormak istiyorum ya benimki bu sıralar uykuya cok direniyor gece sık uyaniyor ve kısa uyuyor şuan atak haftasinda acaba o yuzden mi boyle yoksa uyku ataginida mi yasiyor gündüz kac uyku yaptiriyorsunuz bebelerinize acaba nirmalde 3 uyku yapiyor benimki 2 ye düşsemm mi diye düşünüyorum