Azizbebek Bugün yedim ama çakmasını. Doruk çikolata yapmış. Baya da dolu doluydu içi valla 80 tl için baya iyiydi.
Gerçeği kim bilir nasıl güzeldir, ayrıca da fıstıklı çikolata gibi diyenlere şaşırıyorum. Benim yediğim bile çok çok daha güzeldi yani 😂