Kızlar oğlum 17 aylık olacak 1 hafta sonra normalde sakin bir bebekti ama şu 2-3 haftadır olur olmadık herşeye bağırıyor. Yargılamanızı istemem ama artık kafam kaldırmıyor çünkü sebepli sebepsiz herşeye çığıran bir çocuk oldu. Bazen diyorum karışmayayım susar diye bekliyorum ama yok tam tersi daha çok bağırıyor.Eşim de aynı şekilde bir süre sonra sabrımız kalmıyor, inanın bazen deliriyoruz napacağımızı şaşıyoruz.